Structura:
- Serviciul Resurse Umane
- Oficiul protecţia datelor cu caracter personal şi statistică
- Biroul Secretariat
- Biroul Arhivă
Şef Secţie: Babara Eugenia tel.: 067314413
Fax: 373 22 24-42-48
e-mail: eugenia_babara@yahoo.com
e-mail: resurse.umane.usm@gmail.com
Biroul 125, Blocul principal
- Serviciul Resurse Umane
Responsabili personal didactic:
Ciudin Galina – inspector superior tel. 067560226
Coţaga Svetlana – inspector superior
Biroul 110, Blocul principal
Responsabil personal auxiliar:
Carajea Nadejda – inspector superior tel. 067560225
Biroul 123, Blocul principal
Responsabil poliţe de asigurare şi evidenţă militară:
Zarija Margarita – operator date
Biroul 135, Blocul principal
Responsabili dosare studenţeşti:
Gore Maria – inspector superior
Scaleţcaia Nina – inspector superior
Biroul 127,131, Blocul principal
Program de lucru: 8.00-17.00
Program de audienţe: Luni, Miercuri, Vineri: 14.00-16.00
Oficiul pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal şi Statistică:
Coţaga Svetlana- inspector superior tel. 067560226
Lazari Silvia- inginer
Biroul 110, Blocul principal
- Biroul Secretariat
Garea Tatiana – dactilograf tel. 067560235
Mihailov Elena – secretar stenograf
Biroul 222, Blocul principal
- Biroul Arhivă
Sîrghi Dumitru – sef Birou tel. 067560236
Ştirbu Ana – arhivar
Sîrghi Ion – arhivar
Biroul 35, Blocul 1
Program de lucru
9.00-16.00
Program de audienţă
10.00-13.00
14.00-15.00
Activităţile de bază ale Secţiei Resurse Umane:
- participarea la elaborarea strategiei politicilor de personal a USM;
- evidenţa şi gestionarea personalului didactic şi auxiliar în conformitate cu legislaţia în vigoare, prin utilizarea unor instrumente de tehnici adecvate (contracte de muncă, fişe individuale, fişe de post etc.);
- evidenţa şi gestionarea personalului didactic şi auxiliar în conformitate cu legislaţia în vigoare, prin utilizarea unor instrumente de tehnici adecvate (contracte de muncă, fişe individuale, fişe de post etc.);
- elaborarea proiectelor de ordin, dispoziţii, decizii şi perfectarea actelor necesare cu privire
la angajarea şi integrarea noilor salariaţi;
- efectuarea controlului asupra realizării deciziilor conducerii cu privire la personal, formularea propunerilor pentru înbunătăţirea relaţiilor de muncă;
- coordonarea procesului de elaborare a fişelor de post în concordanţă cu politicile de personal a USM;
- participarea, de comun acord cu conducerea universităţii, decanii şi şefii de departamente la evaluarea periodică a cadrelor didactice a universităţii;
- înaintarea propunerilor privind menţinerea şi stimularea salariaţilor care prestează muncă în mod conştiincios şi au succese remarcabile pe tărâmul professional.
- participarea la elaborarea statelor de funcţii;
- participarea la organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante;
- gestionarea evidenţei statistice privind activitatea de personal didactic şi auxiliar;
- familiarizarea salariaţilor şi studenţilor cu politica de securitate privind protecţia datelor cu caracter personal conform legislaţiei în vigoare;
- asigurarea evidenţei militare;
- evidenţa şi monitorizarea poliţelor de asigurare medicală;
- evidenţa şi prelucrarea dosarelor studenţilor şi masteranzilor;
- organizarea şi asigurarea operativă a lucrărilor de secretariat;
- evidenţa şi perfectarea documentelor de arhivă, păstrarea şi valorificarea lor.