Șef Departament Studii
Mariana TOACĂ, doctor, conferențiar universitar,
DATE DE CONTACT
Adresa: str. A.Mateevici 60, blocul central,
biroul 223
tel: 067316317
|
|
Victoria GALESCO |
Natalia PÎNZARU |
Șefi adjuncți Departament
biroul 227
tel: 067312313
MISIUNEA: Organizarea studiilor superioare de licență (Ciclul I) și de master (Ciclul II)
ACTIVITĂŢI:
- Elaborarea regulamentelor, proiectelor de ordine privind organizarea şi realizarea procesului de studii, precum şi a proiectelor de dezvoltare a sistemului învăţământului universitar
- Asistență în formarea statelor de funcţii
- Organizarea examenului de licenţă și master, conferirea calificărilor, completarea diplomelor absolvenţilor
- Monitorizarea sesiunilor ordinare si a evaluări studentilor/masteranzilor; analiza rezultatelor sesiunilor de examinare
- Participarea la perfectarea raportului anual al activităţii Universităţii de Stat din Moldova
- Elaborarea ordinelor de înmatriculare, promovare şi admitere la examenul de licenţă/ master şi de conferire a titlului
- Monitorizarea procesului de transfer, restabilire, exmatriculare, acordare a concediului academic
- Examinarea şi verificarea aplicării actelor normative emise de MECC şi de organele de conducere ale USM cu privire la realizarea procesului didactic
- Admiterea la susţinerea examenului de licentă şi a tezei de master; conferirea titlului şi înmânarea diplomelor de Master, de Licenta, de studii superioare universitare, a Suplimentului la Diplomă, conform prevederilor Procesului de la Bologna
- Procesarea dinamicii efectivului de studenţi: înmatriculare, exmatriculare, restabilire, transfer, concediu academic etc.
- Normarea activităţii didactice
- Elaborarea statelor de funcţii
- Monitorizarea realizării sarcinii didactice
- Monitorizarea orarului și a activității didactice la învăţământul cu frecvenţa la zi şi cu frecvenţa redusă
- Monitorizarea executării orarului examenelor în sesiunile ordinare şi suplimentare;
- Gestionarea fondului de săli
- Examinarea şi verificarea aplicării actelor normative emise de MECC şi organele de conducere ale USM cu privire la realizarea procesului didactic
- Elaborarea regulamentelor, proiectelor de ordine privind organizarea şi realizarea procesului de studii, precum şi a proiectelor de dezvoltare a sistemului învăţământului universitar
- Perfectarea ordinelor, actelor şi documentelor ce vizează procesul de studii (înmatriculare, restabilire, transfer, exmatriculare, mobilitate academică ş.a.)
- Perfectarea ordinelor, actelor şi documentelor ce vizează procesul de studii pentru cetăţenii străini
- Asigurarea comisiilor de licenţă şi de evaluare a tezelor de master cu documentele necesare (ordine, scrisori pentru preşedinţii comisiilor ş.a)
Tatiana NAIZAMBAEV, specialist principal
DATE DE CONTACT
Adresa: str. A.Mateevici 60, blocul central, biroul 225
Tel: 022242443
biroul 225
ACTIVITĂŢI:
- Asistență privind procedura de recunoaștere și echivalare a calificărilor obținute în străinătate;
- Monitorizarea borderourilor de examinare la învățământul cu frecvență, învățământul cu frecvență redusă și master;
- Verificarea ordinelor de promovare a studenților în următorul an de studii;
- Verificarea ordinelor de admitere la susținerea tezelor de licență/master și de conferire a titlului;
- Pregătirea documentației pentru organizarea și desfășurarea admiterii la studii superioare de licență și la studii superioare de master;
- Primirea și verificarea actelor de la comisia de admitere și transmiterea acestora în Secția resurse umane.
Aurelia RÎBALCENCO, specialist principal
DATE DE CONTACT
Adresa: str. A.Mateevici 60, blocul central, biroul 230
Tel: +373 22 241 061
ACTIVITĂŢI:
- Monitorizarea procesului didactic la învăţământ cu frecvenţă redusă
- Verificarea graficelor procesului de învăţământ cu frecvenţă redusă conform planurilor de studii;
- Supravegherea orarului sesiunilor ordinare şi sesiunilor de recuperare la învăţămînt cu frecvenţă redusă
- Verificarea demersurilor de la facultăti privind eliberarea borderourilor de examinare
- Monitorizarea borderourilor de examinare la învăţământul cu frecvenţă redusă
- Verificarea adeverinţelor academice eliberate studenţilor.
- Eliberarea confirmărilor de studii a studenţilor, confirmărilor diplomelor de licenţă, diplomelor de master şi diplomelor de bacalaureat.
Tatiana CLIMA, specialist principal
DATE DE CONTACT
Adresa: str. A.Mateevici 60, blocul central, biroul 230
Tel: +373 22 241 061
ACTIVITĂŢI:
- Eliberarea borderourilor la sesiunile ordinare şi suplimentare, precum şi prelucrarea computaţională a situaţiei academice – învăţământul cu frecventă redusă
- Eliberarea borderourilor individuale ale studenților.
- Coordonarea și monitorizarea completării Registrului electronic al reușiteti academic la frecvență redusă
Ludmila TOMULET, specialist principal
DATE DE CONTACT
Adresa: str. A.Mateevici 60, blocul central, biroul 230a
Tel: +373 22 241 061
ACTIVITĂŢI:
- Pregătirea documentelor pentru examenul de licenţă/ master
- Monitorizarea realizării prevederilor orarului de sustinere a examenului de licenţă / a tezelor de master
- Monitorizarea eliberări actelor de studii (diplome de licenţă, certificate, carnete de note şi de student, diplome de bacalaureat).
- Eliberarea duplicatelor actelor de studii.
Natalia LÎSIKOVA, specialist principal
DATE DE CONTACT
Adresa: str. A.Mateevici 60, blocul central, biroul 318
ACTIVITĂŢI:
- Gestiunea bazei de date CRD.USM.MD
- Elaborarea rapoartelor privind contingentul de studenţi
- Elaborarea programelor pentru rapoarte statistice, dinamice.
Lilia BOTNARENCO, specialist principal
DATE DE CONTACT
Adresa: str. A.Mateevici 60, blocul central, biroul 318
ACTIVITĂŢI:
- Elaborarea şi eliberarea borderourilor la sesiunile ordinare, sesiunile de recuperare, sesiunile de promovare
- Prelucrarea datelor
- Introducerea fişelor acdemice ale studenţilor (secţia ZI) şi a masteranzilor în baza Dispoziţiilor de Nostrificare şi Echivalare a notelor şi a creditelor acumulate pentru studenţii şi masteranzii restabiliţi etc.
- Formarea grupelor academice, opţionale, speciale (pentru elaborarea tabelelor de examinare)
- Coordonarea și monitorizarea completării Registrului electronic al reușiteti academic la Ciclul I, (cu frecvență) și Ciclul II