Structura

Secția Managementul Calităţii
122921171-person-white-photo-placeholder-woman-silhouette-on-gray-background

Violeta COTILEVICI

Şef Secție

Tel: +373 67 560 173
Email: violeta.cotilevici@usm.md
Foto Oxana Paladi

Oxana PALADI

Şef-adjunct Secție

Tel: +373 61 020 501
Email: oxana.paladi@usm.md
122921171-person-white-photo-placeholder-woman-silhouette-on-gray-background

Adelina REVENCO

Şef-adjunct Secție

Tel: +373 67 560 173
Email: adelina.revenco@usm.md
Foto Maria Chiriac

Maria CHIRIAC

Specialist principal

Tel: +373 22 241 079
Email:
maria.chiriac@usm.md
Foto Alexandrina Druță

Alexandrina DRUȚĂ

Specialist principal

Tel: +373 22 241 079
Email:  alexandrina.druta@usm.md
Foto Caraus Irina

Irina CARAUȘ

Coordonator stagii de practicăl

Tel: +373 22 240 076
Email:  irina.caraus@usm.md

DATE DE CONTACT

Adresa: str. Alexe Mateevici 60, birou 210, 214, 216, bloc central

PREZENTARE

Misiunea Secției

  • Implementarea şi monitorizarea sistemului de management al calităţii în cadrul Universităţii de Stat din Moldova.

Obiective:

  • Monitorizarea structurilor de asigurare a calităţii învăţământului în cadrul USM;
  • Asigurarea condiţiilor curriculare de integrare a USM în spaţiul unic educaţional european;
  • Evaluarea calităţii condiţiilor/ resurselor, procesului şi rezultatelor formării profesionale iniţiale și continue în cadrul USM;
  • Organizarea şi coordonarea stagiilor de practică.

Direcții de activitate: 

 ASIGURARE A CALITĂŢII

  • Organizarea sistemului de asigurare a calităţii;
  • Elaborarea indicatorilor şi a metodologiilor de asigurare a calităţii;
  • Monitorizarea procesului de asigurare a calităţii;
  • Elaborarea criteriilor de evaluare a calităţii;
  • Monitorizarea activităţii Comisiilor de asigurare a calităţii;
  • Elaborarea regulamentelor interne;
  • Coordonarea procesului de elaborare a programelor de studii;
  • Coordonarea elaborării şi aplicării suportului curricular;
  • Coordonarea elaborării Rapoartelor de autoevaluare în vederea autorizării/acreditării programelor de studii;
  • Crearea condițiilor și monitorizarea internă a procesului de evaluare externă.

DEZVOLTARE CURRICULARĂ

  • Definirea și atingerea obiectivelor strategice ale Universității cu privire la calitatea în învățământul superior;
  • Monitorizarea elaborării planurilor de învăţământ;
  • Coordonarea procesului de elaborare a curricula, ciclul I, Licenţă şi Ciclul II, Master;
  • Planificarea și coordonarea sistemului de management al calității prin integrarea propunerilor din partea structurilor de calitate din cadrul facultăţilor;
  • Monitorizarea implementării documentelor specifice asigurării calității și deciziilor luate;
  • Elaborarea și monitorizarea implementării procedurilor și activităților de asigurare a calității;
  • Monitorizarea procesului de elaborare a publicaţiilor metodico-didactice (manuale, suporturi de curs, note de curs, ghiduri metodice).

EVALUARE

  • Elaborarea și monitorizarea implementării strategiei de evaluare;
  • Acordarea suportului metodic în elaborarea instrumentelor de evaluare (testelor);
  • Determinarea criteriilor şi indicatorilor de evaluare a calității serviciilor educaționale;
  • Evaluarea documentelor normativ-reglatorii ale procesului de învăţământ (planuri, curricula, materiale didactice);
  • Acordarea de asistenţă metodică în problemele aplicării metodologiei de asigurare a calităţii;
  • Evaluarea calităţii procesului de studii/ Evaluarea activităţii personalului didactic;
  • Organizarea şi monitorizarea auditului intern;
  • Asistenţă în procesul de evaluare externă.

 STAGII DE PRACTICĂ

  • Elaborarea regulamentelor cu privire la stagiile de practică;
  • Monitorizarea elaborării programului/ curriculum-ului stagiilor de practică;
  • Colaborarea cu șefiide departament în vederea organizării stagiilor de practică;
  • Încheierea contractelor și colaborarea cu instituţiile-bază de realizare a stagiilor de practică;
  • Monitorizarea stagiilor de practică;
  • Organizarea instructajului pentru studenţii stagiari;
  • Monitorizarea activităţii studenţilor stagiari;
  • Evaluarea (organizarea seminarilor și conferinţelor de totalizare a rezultatelor studenţilor stagiari).

 

STRUCTURA

Şef Secție: Violeta COTILEVICI, dr., lector univ.  

Tel: +373 67 560 173

E-mail: violeta.cotilevici@usm.md 

Biroul 216, Bloc central

Coordonează activitatea secţiei în următoarele direcţii:

  • Elaborarea și coordonarea procedurilor și activităţilor de asigurare a calităţii în cadrul USM;
  • Monitorizarea procesului de elaborare și modernizare a planurilor deînvățământ;
  • Coordonarea procesului de elaborareși actualizare a curricula, ciclul I, Licenţă şi ciclul II, Master;
  • Organizarea și monitorizarea auditului intern în cadrul facultăților USM;
  • Acordarea suportului metodic în vederea elaborării lucrărilor didactico-metodice;
  • Organizarea și monitorizarea activităţii Consiliului Calităţii.

 

Şef-adjunct Secție: Adelina REVENCO, lector univ.

Tel: +373 67 560 173

E-mail:  adelina.revenco@usm.md

Biroul 216, Bloc central

Coordonează activitatea secţiei în următoarele direcţii:

  • Acordarea suportului metodic în elaborarea instrumentelor de evaluare (testelor);
  • Elaborarea/ redactarea documentelor specifice sistemului de management al calității la nivel de Universitate;
  • Acordarea de asistenţă metodică în determinarea criteriilor şi indicatorilor de evaluare;
  • Organizarea și monitorizarea auditului intern în cadrul facultăților USM;
  • Asigurarea suportului logistic în realizarea de sinteze privind acțiunile de evaluare, audit și îmbunătățire a calității;
  • Monitorizarea procesului de asigurare a calităţii la facultăţi;
  • Asistenţă metodică în procesul de evaluare externă.

 

Şef-adjunct Secție: Oxana PALADI, dr., conf. univ.

Tel: +373 67 560 173

E-mail:  oxana.paladi@usm.md

Biroul 214, Bloc central

Coordonează activitatea Secției în următoarele direcţii:

  • Elaborarea documentelor normativ-reglatorii;
  • Monitorizarea actualizării cadrului normativ pe pagina web a USM;
  • Asistenţă metodică în vederea aplicării metodologiei de asigurare a calităţii;
  • Acordarea suportului metodic în vederea elaborării lucrărilor didactico-metodice;
  • Coordonarea procesului de elaborareși actualizare a curricula, ciclul I, Licenţă şi Ciclul II, Master;
  • Organizarea și monitorizarea auditului intern în cadrul facultăților USM;
  • Asistenţă metodică înauditarea Rapoartelor de autoevaluare.

 

Specialist principal: Maria CHIRIAC

Tel: +373 22 241 079

E-mail: maria.chiriac@usm.md

Biroul 210, Bloc central

Responsabil de: 

  • Acordarea suportului metodic în elaborarea instrumentelor de evaluare (testelor), suplimentelor la diplomă;
  • Asigurarea suportului logistic şi prelucrarea datelor în evaluarea personalului didactic;
  • Asigurarea condiţiilor de realizare a procedurii de evaluare;
  • Perfectarea curricula pentru absolvenţii din anii precedenţi;
  • Scanarea documentelor normativ-reglatorii specifice Secției Managementul Calității;
  • Tehnoredactarea şi machetarea rapoartelor de autoevaluare în vederea autorizării/ acreditării.

 

Specialist principal: Alexandrina DRUȚĂ

Tel: +373 22 241 079

E-mail: alexandrina.druta@usm.md  

Biroul 210, Bloc central

Responsabil de: 

  • Asistență în evaluarea calității procesului de studii;
  • Prelucrarea datelor în evaluarea personalului didactic;
  • Chestionarea studenților și cadrelor didactice;
  • Acordarea suportului logistic în procesul de autorizare/acreditare;
  • Monitorizarea calității elaborării borderourilor și suplimentelor la diplomă.

 

Coordonator stagii de practică: Irina CARAUȘ, lector univ.

E-mail: irina.caraus@usm.md

Tel: +373 22 240 076

Biroul 43, Bloc I

Responsabil de:

  • Organizarea şi controlul calităţii stagiilor de practică;
  • Coordonarea elaborării regulamentelor, programului/ curriculum-ului stagiilor de practică;
  • Organizarea seminarelor şi conferinţelor coordonatorilor stagiilor de practică;
  • Organizarea conferinţelor de evaluare a stagiilor de practică;
  • Stabilirea condiţiilor de colaborare a USM cu instituţiile-bază de realizare a stagiilor de practică.

Universitatea de Stat din Moldova 2022 © All Rights Reserved